Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

vineri, 19 august 2011

SALATA CU FETICA (VALERIANA) SI CIUPERCI

Daca va simtiti mai nelinistiti, ati avut o zi agitata, urmeaza niste examene si simtiti ca nu veti putea dormi, hraniti-va cu o salata de fetica (valeriana). Valeriana (fetica) este din aceeasi familie cu odoleanul (valeriana medicinala) si are in compozitie foarte mult acid folic, o substanta care previne insomnia, alunga oboseala si iritabilitatea.
Eu o cumpar de la Selgros pentru ca in alta parte nu am gasit.
salata de valeriana

SALATA CU VALERIANA SI CIUPERCI
Ingrediente:
- o punga de valeriana;
- 3-4 ciuperci champinion;
- 7-8 masline kalamata;
- 1-2 rosii;
- 1/2 ardei gras;
- 1 lingurita de pudra de germeni de lucerna sau germeni proaspeti daca aveti (optional);
- 1 lingurita de pudra de iarba de grau sau ovaz (optional)
- 4-5 capere (optional);
- ulei extravirgin;
-  zeama de lamaie dupa gust;
- sare neiodata.
Tehnologie:
Valeriana se spala bine, eventual intr-o strecuratoare, se scurge cat se poate de bine si apoi se amesteca cu ciupercile taiate felii, ardeiul cubulete, maslinele si caperele. Se adauga uleiul, sarea, zeama de lamaie si pudrele si pregatiti-va sa va bucurati de calitatile clorofilei.
Pofta buna!
Cu drag,
Luciana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu