Khalil Gibran "PROFETUL"

"Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran "PROFETUL"

duminică, 4 septembrie 2011

FUR(AW)STAFIDE

Ma tot gandeam ce sa fac cu resturile de la prepararea laptelui de migdale (resturile contin curmale, vanilie, miere si ... bineinteles migdale) si am tot incercat tot felul de retete, iar cea mai buna, gustoasa, aromata ... de pana acum, mi s-a parut cea de mai jos:

FUR(AW)STAFIDE

Ingrediente:
- resturile de la prepararea laptelui de migdale;
- caju (cat intra in rasnita de cafea) rasnit fin;
- sucul si coaja razuita de la o jumatate de lamaie;
- 2-3 linguri ulei de cocos;
- 2 lingurite praf de ghimbir sau de ghimbir proaspat razuit;
- 2 linguri tarata de psyllium;
- 2 linguri de miere (optional);
- 1 lingurita esenta de vanilie (obtinuta prin macerarea timp de 3 saptamani, in 200 ml vodca ,a 2 pastai vanilie);
- 3 linguri stafide inmuiate cateva ore in apa sau nu;
- apa cat sa se lege compozitia;
- un praf de sare de hymalaya;
Tehnologie:
Se amesteca toate ingredientele si se adauga apa pana se obtine o compozitie usor de modelat. Se aranjeaza sub forma de furstafide sau in forme diverse, daca aveti. Se deshidrateaza in functie de cat de uscate va plac  - 8-10 ore si se savureaza indeluuung. Sunt foarte gustoase si nedeshidratate. Din pacate nu a iesit decat o tava de Excalibur si s-a terminat tare repede.
Pofta buna!
Cu drag,
Luciana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu